System mailingowy Freshmail skierowany jest to firm, które doceniają potencjał mailingów i newsletterów. Przesłany klientowi cold email ze wstępną ofertą firmy może być bardzo dobrym sposobem na zachęcenie potencjalnego klienta do odwiedzenia serwisu czy przejrzenia udostępnianych produktów i usług. Cold email stanowi jedynie zachętę, podobnie jak informacje przesyłane w newsletterach mają jedynie zachęcić klienta do skorzystania z oferty. System Freshmail umożliwia również obsługę całych kampanii mailingowych, które mogą być skierowane także do potencjalnych klientów. Dostępne szablony można dostosować do własnych potrzeb, podobnie samodzielnie można wskazać grupę docelową, do której ma być skierowana kampania, co jest szczególnie istotne w przypadku kampanii realizowanych w oparciu o bazy danych pozyskane na rynku. Producent oprogramowania udostępnia również bazę wiedzy oraz realizuje regularnie szkolenia online, aby użytkownicy korzystający z rozwiązań mailingowych mogli w jak najlepszym stopniu wykorzystać ich potencjał.
Dodane: 2017-03-29
Kategoria: Zabawa